K.A.R.A. 4
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Wiara

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 271
Reputation : 11

Wiara Empty
PisanieTemat: Wiara   Wiara EmptyCzw Sty 31, 2013 8:55 pm

Każda rasa za wyjątkiem robotów ma do wypełnienia pole 'Wiara', w której określa swoje wierzenia. Do wyboru są:

Ateista - osoba absolutnie niewierząca w żadną Siłę Wyższą
Agnostyk - osoba, która nie ma możliwości poznania, czy istnieje Siła Wyższa, czy może nie istnieje.
Teista - osoba wierząca w konkretną Siłę Wyższą. Musi wybrać religię, którą wyznaje. (np. Teista - Bractwo)

Po uzyskaniu 500 postów fabularnych można założyć własną religię i zostać głową kościoła - przywódcą. Nową wiarę należy opisać według poniższego schematu:

    Nazwa:
    Charakterystyka:
    Historia:
    Kapłani:
    Rola wyznawcy:


Religie i sekty istniejące w grze KARA:

Nazwa: New Age
Charakterystyka: Religia otwarta na każdego. Zwolennicy są przekonani, że w Erze Wodnika nastanie lepszy okres dla życia. Okres poapokaliptyczny jest przejściowy - po nim ma nastąpić złoty wiek.
Historia: Ruch religijny głoszący, że w 2012 przeminęła Era Ryb i nastała Era Wodnika, która spowodowała upadek chrześcijaństwa. Obecnie jest to druga religia pod względem liczby wyznawców.
Kapłani: Niczym nie różnią się od normalnych osób, zbierają datki na zebrania zwolenników, organizują kursy dokształcające i rozwijające umysł.
Rola wyznawcy: Musi przez całe życie kształcić się i rozwijać swój umysł. Wiedza to potęga, więc każdy powinien uczyć się przez całe życie.

Nazwa: Zepsuci
Charakterystyka: Życie to ból i cierpienie, a ich istnienie jest wywołane błędem Boga. Wierzą, że apokalipsa się nie powiodła i reszta niedobitków powinna stracić życie.
Historia: Działania wojenne spowodowały szerzenie się herezji i ogólnej paniki. Wiele osób chorych i słabych psychicznie postanowiło więc odebrać sobie życie. Po 2130 roku stało się to tak powszechne, że wytworzył się kult śmierci i samobójstwa.
Kapłani: Każdy jest jednocześnie kapłanem, w dni żałobne (ostatni dzień ich życia lub ich ofiary) zakładają czarne płaszcze z kapturami.
Rola wyznawcy: Ofiary skrajnej depresji dążące do śmierci. Jedyne, co może utrzymać ich przy życiu to mordowanie innych.

Nazwa: Przymierze Esencji
Charakterystyka: Poszukiwanie bytu, kwintesencji życia. Sekta ta kładzie nacisk na spokój wewnętrzny, wyciszenie i życie w harmonii z otoczeniem. Ma na celu przekonać ludzi do powrotu na ścieżkę prawości. Złagodzenie napięcia wewnątrz społeczeństw i nakłonienie ich do bycia uległym ma pozwolić kapłanom na manipulowanie ludźmi i posłużenie się nimi do wywołania konfliktu politycznego.
Historia: Młoda sekta, założona przez 12 osób w 2140 roku 12, aby pod wpływem manipulacji sprowokować rządy najważniejszych państw do płacenia haraczy.
Kapłani: Dzielą się na Kapłanów Oi (ludzie) i Kapłanów Teta (androidy), jednocześnie oficjalnie kapłanem może być tylko człowiek. Oi są założycielami, chcącymi rozpętać wojnę; jest ich dokładnie 12. Teta to androidy podporządkowane Kapłanom Oi, mające za zadanie werbowanie kolejnych wyznawców. Nierzadko udają ludzi. Chodzą w białych zwiewnych szatach, golą głowy, na czole mają wytatuowany symbol sekty (12 pionowych kresek)
Rola wyznawcy: Żyje w harmonii, nie może przeciwstawiać się nikomu. Musi być uległy i zachowywać bierność nawet wobec takich okrucieństw jak gwałty czy kradzieże.

Nazwa: Bractwo
Charakterystyka: Zwolennicy hedonizmu. Do najważniejszych zasad zawartych w doktrynie Bractwa należy kierowanie się najniższymi instynktami i zaspokajanie potrzeb jak najszybszą drogą. Według nich człowiek szczęśliwy to człowiek zbawiony. Należy przeciwstawiać się wszystkim schematom społecznym, ponieważ blokują one drogę do zbawienia. Aby doświadczyć łaski należy dążyć do przyjemności. Członkowie bractwa nie wierzą w konkretnego boga, a w energię, która w dużej ilości jest w stanie zapewnić lepszy start w nowym życiu. Jej niedostatek może objawić się nędznym życiem po reinkarnacji.
Historia: Sekta została utworzona po 2034 roku, jednak większą popularnością zaczęła się cieszyć po wypowiedzianej wojnie w 2106 roku. Wojnę i wszechobecny chaos na ulicach miast sprawiła, że ludzie myśląc o zbliżającym się końcu popadali w obłęd, co w ostateczności doprowadziło do wzrostu wskaźnika przestępczości.
Kapłani: Czyli Wyżsi Członkowie. Jedyne, co odróżnia ich od reszty wyznawców to pozłacane sygnety na prawej dłoni. Mają za zadanie pozyskiwanie funduszy na szerzenie ich idei, jednak w rzeczywistości są zdobyte środki lądują w ich kieszeniach.
Rola wyznawcy: Robi to, co chce nie przejmując się społeczeństwem ani prawem. Neguje jedynie zachowanie osób, które dążą do niesienia pomocy innym, nawet, jeżeli daje im ona poczucie spełnienia. Prawdziwy członek Bractwa to osoba dopuszczająca się gwałtów i morderstw, ponieważ tylko taka osoba jest wyjątkowo silna, aby przeciwstawić się schematowi. Musi wpłacać pieniądze na konto Bractwa - 10 cripów miesięcznie.

INFO: Niebawem lista ta zostanie rozszerzona o nowe wiary. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.
Powrót do góry Go down
 
Wiara
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
K.A.R.A. 4 :: «Info o Grze»-
Skocz do: