IndeksGalleryFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Profesje

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Profesje   Czw Mar 14, 2013 1:19 pm

Jeśli macie pomysł na jakąś nową profesję, jesteśmy otwarci na propozycje! (:
Profesje i ich opis zamieszczajcie pod tym tematem.


Profesje:

    Martial Arts- spec od walki bez uzbrojenia (sztuki walki)

    Snajper- Strzelec wyborowy- umiejętność strzelania z dużych odległości wykorzystując karabiny wielkokalibrowe z celownikami optycznymi. Potrafi także używać podręcznego pistoletu.

    Saper- Spec od materiałów wybuchowych... Granaty, c4, bomby-pułapki to dla nich chleb powszedni.

    Strzelec- Specjalizacja strzelców to karabiny powtarzalne, są nieźli w średnim i bliskim starciu.

    Skrytobójca- Specjalizują się w podchodach i ataku z ukrycia, upodobali sobie broń białą lecz nie dają sobie rady w starciach bezpośrednich.

    Mistrz broni- Spec od władania bronią białą mimo że nie potrafi się skradać to radzi sobie w starciach bezpośrednich.

    Negocjator- Potrafi rozmawiać z ludźmi, cechuje się niezwykłą charyzmą. Często używa swych umiejętności do przekonania innych o racji jego zdania.

    Chemik- Jak sama nazwa wskazuje, potrafi bawić się substancjami i wykonywać preparaty wspomagające jak i trujące.

    Strateg- Stratedzy to zazwyczaj osoby na wysokim stanowisku. Wyróżniają się umiejętnością planowania i przewidywania.

    Podróżnik- Dzięki zwiedzeniu połowy świata podróżnik wie prawie wszystko o strefach i panujących tam zasadach. Wie jak nie pakować się kłopoty, gdzie się zwrócić o pomoc, jak rozmawiać z tubylcami. Dzięki tym wszystkim aspektom, stopień zagrożenia podróżników jest Neutralny we wszystkich strefach.

    Medyk- Jak sama nazwa wskazuje, jest to lekarz o szerokim wachlarzu wiedzy na temat anatomii człowieka. W jego obecności nie trzeba przejmować się ranami lub też zatruciami.

    Mechanik- Potrafi naprawić zużytą broń lub też naoliwić niesprawne ramię Cyborga. W tych czasach Mechanik to ceniona Profesja gdyż jest na nią niezwykłe zapotrzebowanie.

    Naukowiec- Naukowcy to niezwykle inteligentne profesje. Tylko oni mają pojęcie na jakiej zasadzie funkcjonują Sarcosy. Oni jako jedyni mają możliwość wprowadzania nowych technologi.



Pamiętajcie, wybierając profesje bazujemy na interpretacji w czasie fabuły. Np: Saper może rozbroić miny które napotkał na swej drodze. Snajper może obserwować wroga z ukrycia. Medyk ma możliwość wyleczenia rannych. Negocjator może załagodzić napiętą sytuację.



WAŻNE!
-Profesja to nie znacznik siły, to informacja dla innych graczy o naszych możliwościach oraz urozmaicenie do fabuły. Daje nam to możliwość prowadzenia o wiele ciekawszej akcji podczas pisania w postach i nakazuje nam jakieś ograniczenia. [Medyk nie potrafi tworzyć trucizn jak Chemik]

-W przypadku np. Sapera, nie podkładamy bomby atomowej pod Centrum CC w strefie 1.
Nie zabijamy innych graczy z ukrycia gdy jesteśmy skrytobójcą.

-Przykład prawidłowego wykorzystania swej profesji dla mojej postaci (Snajper) wyglądał by tak.

//Podszedł bliżej nie zdradzając swej pozycji. Widząc że sprawy nie mają się dobrze, położył się w gęstej trawie i wyprowadził strzał ostrzegawczy który padł koło nogi jednego z Cyborgów. Na szczęście dobrze ocenił siłę wiatru, w końcu nie chciał nikogo skrzywdzić.//

Jest to tylko jeden przykład ze sposobów wykorzystania swej profesji. A uwierzcie... jest ich sporo, wystarczy trochę wyobraźni i rozsądku.
Nie chcemy aby miały miejsce konflikty o niezgodności co do postępowań w fabule.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Profesje
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
K.A.R.A. 4 :: OffTop :: Archiwum-
Skocz do: