Admin Admin
Liczba postów : 271 Reputation : 11
| Temat: Profesje Czw Mar 14, 2013 1:19 pm | |
| Jeśli macie pomysł na jakąś nową profesję, jesteśmy otwarci na propozycje! (: Profesje i ich opis zamieszczajcie pod tym tematem.Profesje: Martial Arts- spec od walki bez uzbrojenia (sztuki walki)
Snajper- Strzelec wyborowy- umiejętność strzelania z dużych odległości wykorzystując karabiny wielkokalibrowe z celownikami optycznymi. Potrafi także używać podręcznego pistoletu.
Saper- Spec od materiałów wybuchowych... Granaty, c4, bomby-pułapki to dla nich chleb powszedni.
Strzelec- Specjalizacja strzelców to karabiny powtarzalne, są nieźli w średnim i bliskim starciu.
Skrytobójca- Specjalizują się w podchodach i ataku z ukrycia, upodobali sobie broń białą lecz nie dają sobie rady w starciach bezpośrednich.
Mistrz broni- Spec od władania bronią białą mimo że nie potrafi się skradać to radzi sobie w starciach bezpośrednich.
Negocjator- Potrafi rozmawiać z ludźmi, cechuje się niezwykłą charyzmą. Często używa swych umiejętności do przekonania innych o racji jego zdania.
Chemik- Jak sama nazwa wskazuje, potrafi bawić się substancjami i wykonywać preparaty wspomagające jak i trujące.
Strateg- Stratedzy to zazwyczaj osoby na wysokim stanowisku. Wyróżniają się umiejętnością planowania i przewidywania.
Podróżnik- Dzięki zwiedzeniu połowy świata podróżnik wie prawie wszystko o strefach i panujących tam zasadach. Wie jak nie pakować się kłopoty, gdzie się zwrócić o pomoc, jak rozmawiać z tubylcami. Dzięki tym wszystkim aspektom, stopień zagrożenia podróżników jest Neutralny we wszystkich strefach.
Medyk- Jak sama nazwa wskazuje, jest to lekarz o szerokim wachlarzu wiedzy na temat anatomii człowieka. W jego obecności nie trzeba przejmować się ranami lub też zatruciami.
Mechanik- Potrafi naprawić zużytą broń lub też naoliwić niesprawne ramię Cyborga. W tych czasach Mechanik to ceniona Profesja gdyż jest na nią niezwykłe zapotrzebowanie.
Naukowiec- Naukowcy to niezwykle inteligentne profesje. Tylko oni mają pojęcie na jakiej zasadzie funkcjonują Sarcosy. Oni jako jedyni mają możliwość wprowadzania nowych technologi.
Pamiętajcie, wybierając profesje bazujemy na interpretacji w czasie fabuły. Np: Saper może rozbroić miny które napotkał na swej drodze. Snajper może obserwować wroga z ukrycia. Medyk ma możliwość wyleczenia rannych. Negocjator może załagodzić napiętą sytuację. WAŻNE!-Profesja to nie znacznik siły, to informacja dla innych graczy o naszych możliwościach oraz urozmaicenie do fabuły. Daje nam to możliwość prowadzenia o wiele ciekawszej akcji podczas pisania w postach i nakazuje nam jakieś ograniczenia. [Medyk nie potrafi tworzyć trucizn jak Chemik] -W przypadku np. Sapera, nie podkładamy bomby atomowej pod Centrum CC w strefie 1. Nie zabijamy innych graczy z ukrycia gdy jesteśmy skrytobójcą. -Przykład prawidłowego wykorzystania swej profesji dla mojej postaci (Snajper) wyglądał by tak. //Podszedł bliżej nie zdradzając swej pozycji. Widząc że sprawy nie mają się dobrze, położył się w gęstej trawie i wyprowadził strzał ostrzegawczy który padł koło nogi jednego z Cyborgów. Na szczęście dobrze ocenił siłę wiatru, w końcu nie chciał nikogo skrzywdzić.// Jest to tylko jeden przykład ze sposobów wykorzystania swej profesji. A uwierzcie... jest ich sporo, wystarczy trochę wyobraźni i rozsądku. Nie chcemy aby miały miejsce konflikty o niezgodności co do postępowań w fabule. | |
|