K.A.R.A. 4
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Spis misji i eventów

Go down 
AutorWiadomość
MistrzGry
MistrzGry
MistrzGry


Liczba postów : 33
Reputation : 0

Spis misji i eventów Empty
PisanieTemat: Spis misji i eventów   Spis misji i eventów EmptySro Mar 13, 2013 11:06 pm

Misje:

Misja 1
Tytuł: Pijak z pod bloku.
Opis: Osiedle w strefie II nie cieszy się spokojną atmosferą, okolica jest paskudna, pełna podejrzanych ludzi. Niektórym mieszkańcom się to wyraźnie nie podoba garstka z nich postanowiła pozbyć się, bezdomnego pijaka, który od kilku tygodni panoszy się na osiedlu zakłócając spokój i tak już mocno naruszany przez okolicznych zwyrodnialców.
Lokalizacja: Plac Słońca (Osiedle, strefa II).
Cel: Pozbądź się w dowolny sposób pijaczyny z pod bloków.

Misja 2
Tytuł: Zbiegły zabójca.
Opis: W świecie KARA na porządku dziennym są liczne kradzieże, a morderstwo w dzisiejszych czasach nie robi na nikim wrażenia, jednak jeden zabójca zalazł komuś za skórę. Pewien pechowiec, bo inaczej nazwać go nie można, postanowił okraść bogatą kobietę ze strefy I. Dama potrafiła się bronić, nie zamierzała oddać swoich błyskotek jakiemuś złodziejowi. W tej szamotaninie mężczyzna chcąc wygrać bójkę i zdobyć upatrzoną biżuterię ogłuszył kobitę uderzając jej głową o beton. Wszystko skończyło by się na zwykłym ogłuszeniu i kilku siniakach, gdyby złodziejaszek nie wpadł w szał i nie przestał uderzać głowa kobiety. Ofiara zmarła, a sprawca śmierci uciekł daleko przed sprawiedliwością jaka miała go dopaść. Nieżyjąca kobieta okazała się żoną wysoko postawionego biznesmena nie mającego skrupułów. Gruba ryba rozkazała zlikwidować zabójcę w jak najbardziej okrutny sposób.
Lokalizacja: Stara chatka rybacka (Nad wodą, strefa III), Kasyno ,,Fortunately" (Dzielnica zapomnienia, strefa I).
Cel: Przynieś wdowcowi głowę zabójcy do kasyna.

Misja 3
Tytuł: Klejnoty księcia.
Opis: Za czasów panowania dynastii Russell bogactwo nie miało końca, teraz gdy cały ich rud niemal wygasł, a zamek opustoszał nikomu by do głowy nie przyszło, że w tym starym budynku jakieś świecidełka mogą jeszcze być ukryte. Książę Jakub IV Russell schował swoje najcenniejsze klejnoty w drewnianej szkatułce i zakopał w podziemiach. Szkatułę umieścił pod płytkami podłogi, aby nikomu nie przyszło na myśl, że stoi na skarbie. Jeden z Wyższych Członków Bractwa słyszał o tej historii, i chce przekonać się czy faktycznie jest prawdziwa.
Lokalizacja: Podziemny magazyn (Zamek książąt Russell strefa I), Teatr (Dzielnica zapomnienia, strefa I).
Cel:Odnajdź drewnianą szkatułkę i przynieś ją Wyższemu Członkowi Bractwa w teatrze.

Misja 4
Tytuł: Zwłoki.
Opis: Pewien Doktor prowadzi dość specyficzny eksperyment, chce połączyć mózg żaby i człowieka. Posiada już rechoczącego płaza ale brakuje mi przedstawiciela swojego gatunku. Według jego obliczeń i spostrzeżeń do operacji może użyć osobnika, który umarł nawet dwa tygodnie temu. Wyśmienicie, trupów na cmentarzach nie brakuje, pytanie tylko jak go stamtąd przytaszczyć?
Lokalizacja: Nagrobek poległego żołnierza (Cmentarz, strefa II), Laboratorium (Centrum badań i rozwoju, strefa II).
Cel: Znajdź na cmentarzu świeże ciało i przynieś je Doktorowi.

Misja 5
Tytuł:Złoża rudy
Opis:Hematyt w świecie KARA pełni bardzo dużą rolę, ale pewnemu kolekcjonerowi chodzi tylko o jedną z jego cech - wygląd. Mężczyzna sam nie jest na tyle odważny aby zapuścić się w dzikie ostępy strefy III i do poszukiwania cennego kruszcu wynajmuje wielu ludzi. Niestety nikt nie wraca do niego z tym drogocennym kamieniem.
Lokalizacja: Kopalnia (Podziemne złoża hematytu, strefa III), Kamienna przełęcz (Skalne pustkowia, strefa III)
Cel: Wydobądź hematyt i zanieś go Kolekcjonerowi.


Na jakiś czas, możliwość zapisywania się i wykonywania misji - niedostępna.
Więcej informacji w przyszłym czasie. Przepraszamy.


Jednak bez obaw moi mili! Nie będziecie się nudzić!

Dostępne, inne formy rozrywki to:
`mini-misje prowadzone co jakiś czas przez NPC na przestrzeni fabularnej
- w tym możliwość zdobycia specjalnych przedmiotów i dodatkowych PD!
`prywatne walki fabularne sędziowane przez Sędziego.


Ostatnio zmieniony przez MistrzGry dnia Sob Mar 23, 2013 10:56 am, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Go down
MistrzGry
MistrzGry
MistrzGry


Liczba postów : 33
Reputation : 0

Spis misji i eventów Empty
PisanieTemat: Re: Spis misji i eventów   Spis misji i eventów EmptySro Mar 13, 2013 11:07 pm

Eventy:

Event 1 - nieaktualny
Tytuł: Wyciek ropy
Opis: Jezioro zaczyna zalewać czarna smuga, wystarczy iskra by wszystko spłonęło. Wszystko to przez pękniętą rurę będącą pod mokradłami, całe bagna zalewa ropa, wszyscy w strefie III są w wielkim niebezpieczeństwie. Dzieciom nocy grodzi pozbawienie minerałów i surowców do wytworu ich tajemnego specyfiku. Czy komuś uda się zatrzymać wyciek i oczyścić wodę?
Lokalizacja: Pasmo plaży (Nad wodą, strefa III)
Nagroda: Punkty doświadczenia
Wymagana ilość uczestników: 5 (,,Norma C3, Arias Darkins, Amira Nightingale, Echo Mei, Marceille Vicious)
Termin: 1-14 kwietnia (wg kalendarza realnego)

Uwaga: Z Racji tego, że event można rozpocząć dopiero wtedy gdy zgłosi się minimalna ilość osób (w tym przypadku 5 osób), a obecnie wziąć udział mogą tylko 4 osoby, to przedłużam zapisy do 3 kwietnia). Jeżeli żaden chętny się nie znajdzie, to wyjątkowo nie rozwiąże eventu, ale na przyszłość proszę o większą aktywność na forum, tak aby nie psuć innym gry.

Dziękuję, że znalazły się dwie chętne osoby do wypełnienia luki Smile

Uwaga: termin eventu został przedłużony do 14 kwietnia

Punktacja:
Marceille Vicious - 1 (za udział) + 5 (główna nagroda) = 6
Echo Mei - 1 (za udział) + 3 (nagroda pocieszenia) = 4
Amira Nightingale - 1 (za udział) + 3 (nagroda pocieszenia) = 4
Arias Darkins - 1 (za udział) + 3 (nagroda pocieszenia) = 4
Norma C3 - 1 (za udział) + 3 (nagroda pocieszenia) = 4

Podsumowanie: Nie udało oczyścić się jeziora, co ma fatalny skutek na dalsze losy miasta. Chrono City obecnie przeżywa kryzys, na ulicach coraz częściej dokonuje się napadów i rabunków. Ceny rosną w górę, a niektórym mieszkańcom strefy II odcięto prąd aby zaoszczędzić energię. Dzieci nocy mają duży problem ze znalezieniem składników do wyrobu ich mutagenu w ich społeczności obserwuje się duży podział i bunt. Prawdopodobnie nastąpi podział na dwa dominujące plemienia, rywalizujące ze sobą.
Powrót do góry Go down
 
Spis misji i eventów
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
K.A.R.A. 4 :: OffTop :: Archiwum-
Skocz do: