IndeksGalleryFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Opis Ras

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Opis Ras   Czw Sty 31, 2013 8:52 pm

PRÓCZ PODSTAWOWYCH RAS, MAMY RÓWNIEŻ DO ZAOFEROWANIA « RASY SPECJALNE »! <- kliknij w nazwę aby dowiedzieć się więcej.
Aktualnie dostępne:
(więcej wkrótce!)

___________________________________________________________

Z powodu rozległej modernizacji forum - TREŚCI W BUDOWIE - przepraszamy.



CYBORG - to ludzie, których układ nerwowy połączony jest z elementami elektronicznymi (np. komputerem) metodą inwazyjną i ewentualnie także z urządzeniami mechanicznymi. Komputer i układ nerwowy powinny wzajemnie na siebie oddziaływać. Zgodnie z tą definicją cyborgiem nie jest np. osoba poddająca się badaniu EEG, której mózg w sposób nieinwazyjny podłączony jest do komputera badającego bioelektryczne czynności centralnego ośrodka nerwowego. Cyborg jako istota ludzka wsparta urządzeniami elektronicznymi i/lub mechanicznymi cechuje się posiadaniem dodatkowych (nienaturalnych dla ludzi) umiejętności (np. widzenie w podczerwieni) lub usprawnieniem naturalnych umiejętności lub wydajności (np. lepsza pamięć i zdolności analityczne, większa siła, wyostrzone zmysły).
Dzięki Japonii cyborgi są o wiele sprawniejsze i o wiele bardziej mniej zniszczalne, coraz mniej również można spostrzec róznice miedzy zwykłymi ludźmi ,a cyborgami. Zwykle metalowe członki takie jak nogi czy ręce są ukrywane pod odzieżą wierzchnia takie jak spodnie czy rękawiczki dzięki czemu nie jesteśmy w stanie zdradzić tożsamości takiej osoby.
Pożywienie dla cyborga jest zależne jaką cześć ciała ma zmechanizowaną. Jeśli tyczyć się będzie ona w jakiejś części układu pokarmowego lub wydalniczego, pożywienie będzie mogło tylko nastąpić poprzez kapsułki żywności. Podobnie również jest z przyjmowanymi płynami oraz rozmnażaniem.

Zamieszkanie (rozpoczęcie fabuły): strefa II



ANDROID, określenie definiujące sztuczne stworzenia humanoidalne. Najstarszym zachowanym projektem humanoidalnego robota jest datowany na rok 1495, wykonany przez Leonarda da Vinci zbiór rysunków mechanicznego rycerza, który mógł siadać, poruszać rękami oraz głową i szczęką. Nie wiadomo czy Leonardo podjął się próby jego zbudowania. Podstawową cechą androida jest trudność odróżnienia ich wizualnie od zwykłych ludzi. Chodzą, mówią, zachowują się niemal tak samo jak prawdziwi ludzie jednak nie jedzą, nie oddychają, nie odczuwają bólu, nie mają powonienia, dotyk dla nich jest nieznany a ciało nie wydaje żadnego ciepła prócz tego które wytwarza na niektórych łączeniach stawowa, mechanizm który w nich pracuje. Mają ograniczone wspomnienia. Mają możliwość za pomocą wbudowanych kabli łączyć się i programować z innymi elektronicznymi urządzeniami. Ponadludzkie możliwości androida, sprawiają że jest on niemal żołnierzem doskonałym. Oczywiście android który uzyskuje ponad przeciętną szybkość będzie słabszy fizycznie i na odwrót, android podnoszący setki kilogramów nie będzie mógł być szybki.
Rasa ta ma ponadprzeciętną możliwość zapamiętywania wielu szczegółów które od momentu ich uruchomienia powstaje niczym ludzka pamięć. Możliwe jest uzyskania w ten sposób jakiś wspomnień, przeżyć. Uczą się one na własnych błędach, jednak ich uczuciowość czyli wzruszenie, miłość, smutek, żal, złość, tęsknota itp. Jest minimalna i znikoma, niektóre nie posiadają tych uczuć nawet 1%.Androidy nie mają żadnej możliwości rozrodu .

Zamieszkanie (rozpoczęcie fabuły): strefa II



SARCOS jest jedyną rasą która utrzymała w 85% swoją ludzkość, 15% to robo-techniczny szkielet jakim zwykłych ludzi obdarował naukowiec. Daje człowiekowi ponad przeciętną wytrzymałość na ból i inne zewnętrzne czynniki takie jak zanieczyszczone powietrze, upały, silny wiatr (człowiek z metalowym szkieletem jest znacznie cięższy tak wiec łatwiej mu jest pozostać przy ziemi podczas częstych w całym świecie KARA, tornadach). Z zewnątrz niczym się nie różni od zwykłego homo sapiens, może prócz połyskujących na kolor czerwieni „szklanych” źrenic.
Sarcos jest bardziej wydajniejszy od zwykłego człowieka dzięki swojej wytrzymałości i zwinności które jest zwiększone czasem nawet o 45% od przeciętnego człowieka.
Organizm sarcosa jest utrzymywany dzięki specjalnemu płynowi, zwanemu potocznie „czynnikiem G” utrzymuje on funkcje życiowe organizmu oraz stabilny stan szkieletu.
Trunki alkoholowe jednak mogą zaszkodzić świetności szkieletu i na czas nieograniczony dać niepożądany efekt tak jak podczas zwyczajnego upicia czyli nie utrzymywanie równowagi, zaburzenia wzroku itp.
Wszyscy przedstawiciele tej rasy podlegają łączności z potajemną głównodowodzącą „Sophie”, czyli ich wybawicielce która własnym kosztem zwróciła im częściową wolność.
Sarcos'y podobnie jak inne techniczne rasy wciąż się ulepszają i rozwijają. Mogą one się rozmnażać tak samo jak zwykli ludzie jednak ich potomstwo znacznie szybciej dorasta, jednak gdy utrzyma pełnoletniość proces starzenie staje się przewlekły.

Zamieszkanie (rozpoczęcie fabuły): strefa II



CZŁOWIEK to rodzaj ssaka należący do rodziny człowiekowatych ,rzędu naczelnych, gatunku Homo sapiens. Przedstawiciele tego rodzaju charakteryzowani są względnie dużą pojemnością puszki mózgowej, przystosowaniem do utrzymywania wyprostowanej postawy ciała i dwunożnego chodu, całkowicie przeciwstawnym kciukiem oraz dłońmi zdolnymi do precyzyjnego chwytu umożliwiającego wytwarzanie narzędzi.
Postać ludzka w Chrono City może poruszać się swobodnie po całej pierwszej strefie w świecie KARA. Bycie człowiekiem ma swoje plusy i minusy, na pewno dużym plusem będzie dostęp do najbardziej zaawansowanych broni jakie wymyślił człowiek oraz możliwość posługiwania się bez ograniczeń najnowszą technologią.W dodatku rodzaj ludzki wszedł na kolejny poziom ewolucji,ich sprawność umysłowa jak i ruchowa znacznie się poprawiła od czasu całej „rewolucji”,choćby nawet tylko po to by łatwiej się bronić przed teraźniejszym światem. Natomiast decydującym minusem jest żywotność tej pierwotnej rasy. Niestety bez ochrony czy też sprytu , człowiek może łatwo zginać z ręki oprawcy. Zwłaszcza w tak niebezpiecznym świecie jakim jest KARA.
Rodzaj ludzki może żywić się kapsułkami żywności oraz zwykłym pożywieniem .

Zamieszkanie (rozpoczęcie fabuły): strefa I



DZIECI NOCYto powstała rasa, na wskutek mutagenu który sprawiał że ściemniała im skóra umożliwiając dzięki temu wtapianie się nocą w otoczenie. Są znakomitymi skrytobójcami, ukryci w cieniu mają szersze pole popisu do ataku jak i obrony, znacznie poprawione spostrzeganie otoczenia dzięki ulepszonego wzroku jak i sprawniejsze powonienie. Wszystkie "dzieci nocy" jak to potocznie zaczęto ich nazywać, kiedyś byli zwyczajnymi ludźmi. Dopiero po oficjalnej inicjacji (w której trzeba wypić wybrany mutagen) zmieniają się w tę odrębną rasę. Mimo nadzwyczajnej sprawności psychoanalitycznej jak i fizycznej, "istoty" te niestety nie są zbyt silne, bardziej polegają na szybkości jak na siłę uderzenia. Ze względu na swój tryb życia i sekrety ,członkowie "dzieci nocy" zaczęli się ukrywać na dość nie ciekawych terenach jakie oferuje strefa III. Ukrywają się w podziemiach a wychodzą z nich dopiero w nocy by zdobyć pożywienie czy udać się do miasta. W dzień są radykalnie zauważalni, tylko odważni lub całkowicie niemądre dzieci nocy ukazują się w ciągu dnia.
Jedna z zaskakujących efektów mutagenu jest odrastanie utraconych kończyn w przeciągu 48 godzin oraz powolne ale możliwe zasklepianie się poważnych ran w przeciągu 12 godzin! Jednak po utraceniu głowy owa regeneracja przestaje działać i jednostka umiera.

Zamieszkanie (rozpoczęcie fabuły): strefa III



SYMBIAL- to rasa najmłodsza z wszystkich dotychczasowo panujących w KARA.
Rozwinęła się w skutek badań naukowców, nad zastąpieniem ludziom egzoszkieletu. Mieli oni za zadanie wymyślić substancję, bądź tudzież raczej grzyb, który nie będzie potrzebował używek w postaci czynnika G. Po wielu negatywnych testach w końcu odnaleźli organizm który z łatwością wiązał się z ludzkim DNA i jego ścięgnami, dając tym nadludzką siłę bez metalowych części. Jednak system ten miał jedną, zasadniczą wadę. Owy grzyb żywił się enzymem tyrozynazyny, który jest potrzebny do przekształcania prekursora melaniny w barwnik melaniny. W wyniku czego każda, bez wyjątku, osoba poddająca się ingerencji z grzybem, traciła swój kolor włosów , tęczówek, a czasem nawet i skóry. W ten oto sposób powstał miedzy człowiekiem, a grzybem pewien rodzaj symbiozy, gdyż obie strony posiadały z tego związku jakieś korzyści (człowiek siłę, obcy organizm enzym). Stąd też osoby będące Symbialem mają białe włosy, oczy wahają się miedzy srebrem, a czerwienią (czasem jednak przybierają całkowicie czarną barwę) i jasną karnacje.
Grzyb który daje nam nadludzką siłę, jest wszczepiany małymi porcjami w obie dłonie, stopy i kark. Proces ten trwa od miesiąca do dwóch lat (!). Rośnie z czasem i sięga średnio od stóp do kolan. Na dłoniach - od koniuszków palców aż do łokcia (czasem nawet trochę poza) i biegnie niemal przez cały kręgosłup rozkraczając się na boki delikatnie. Tym sposobem Symbial jest szybszy, silniejszy, a w dodatku ma osłonę w postaci niemal niezniszczalnej skóry na kończynach i plecach.
Zasadniczą wadą tej innowacyjnej rasy, jest fakt, że aby uzyskać maksimum korzyści z symbiozy, obcy organizm musi się mocno zakorzenić w organizmie człowieka. Tak więc w pierwszych stadiach wszczepu grzyba, nie będziemy mieć żadnych nadzwyczajnych zdolności. Możemy jednak nadal tracić melatoninę i stawać się powoli albinosami.
Grzyb zawsze osiąga ten sam kolor. Czarny. Może być niczym lateks w pierwszych stadiach rozwoju, albo przypominać łuski aligatora czy też węża - w późniejszych stadiach rozwoju organizmu.
Jeśli zostanie nam wszczepiony owy grzyb, nie ma już odwrotu. Na zawsze pozostaniemy Symbialem , ponieważ jeszcze nikt nie wymyślił jak rozszczepić ludzkie ciało od obcego organizmu.

Zamieszkanie (rozpoczęcie fabuły): Rasa ta ma dostęp do każdej z stref w świecie KARA.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Opis Ras
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Opis i mapa lokacji
» Co warto wiedzieć o życiu w Kapitolu
» Opis Gildii i organizacji pozagildyjnych
» Pub Trzy Miotły
» Opis i plan bunkra

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
K.A.R.A. 4 :: «Info o Grze»-
Skocz do: