K.A.R.A. 4
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksGalleryLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 System PD oraz Statystyki postaci

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 271
Reputation : 11

System PD oraz Statystyki postaci Empty
PisanieTemat: System PD oraz Statystyki postaci   System PD oraz Statystyki postaci EmptyWto Lut 26, 2013 1:34 pm

SYSTEM PD.

Za wykonywanie misji (udział w eventach lub uczestnictwo w innych wydarzeniach z udziałem MG) otrzymywać będziecie od MG punkty doświadczenia (PD), które potem możecie wykorzystać, dodające je do statystyk postaci!
Na początek gry, wszyscy otrzymują 30 PD dla waszej postaci do rozmieszczenia w dowolne pola statystyk. UWAGA! Każda z ras dostaje dodatkowe PD, ale do ściśle wymienianych pól profilu! Ma to związek na specyficznymi zdolnościami niektórych ras, przykładowo: sarcos ma mechaniczny szkielet, dzięki czemu jest bardziej wytrzymały (czyli +2 do wytrzymałości ) oraz posiada większą siłę (+2 do siły) i w ten oto sposób na starcie mamy więcej PD.
Każda z ras otrzymuje tyle samo dodatkowych PD, jednak w innych bądź podobnych punktach profilu.

Question Za co będą przyznawane punkty doświadczenia:

Pulę punktów otrzymujemy za zaangażowanie pod kątem :

- wczucia się w postać
(granie zgodnie z jej charakterem, praca nad postacią )
- tworzenia klimatu (stylizacja językowa, prowadzenie dialogów, angażowanie się w urozmaicenie fabuły)
- gry (widowiskowość, postępowanie w taki sposób, aby gra była ciekawsza)
- kreatywności (sposoby radzenia sobie z sytuacjami zaistniałymi fabularnie, rozwiązywanie problemów, itp)
- osiągnięć (czyli radzenie sobie z napotkanymi przeszkodami, rozwiązywanie zagadek, stoczone bitwy, itp.)


Exclamation Pragnę zaznaczyć, że PD dzielimy na "Odgrywanie Postaci" oraz "Za Sesję".
Odgrywanie postaci, czyli to wszystko, co zostało wymienione powyżej (wczucie się w postać, kreatywność, osiągnięcia itp.) Natomiast przyznawania punktów „za sesję” polega na obdarowaniu punktami osób niezbyt angażujących się w grę i niewiele wnoszących do fabuły, jednak uczestniczących w sesjach organizowanych przez MG. Oczywiście nie trzeba chyba tłumaczyć, że punkty za sesję to jedynie minimum PD dla naszej postaci, a odgrywanie postaci to maksimum .




Arrow Statystyki postaci :

*Ranga: Rangę otrzymujemy od MG bądź admina na start. Wysokość rangi jest równa naszemu doświadczeniu w grze. (Rangi pojawią się w najbliższym czasie, obecnie nie posiadamy jeszcze żadnych). Uwaga: ranga będzie/może być dostosowana do profesji postaci (jeśli takową posiadamy) i nie tylko. Możliwym jest posiadanie kilku rang - powiązanych zarówno fabularne jak i nie.

*Żywotność: punkty życia. Każda postać rozpoczyna grę ze 100 punktami. Jeśli podczas walki dozna jakiś obrażeń lub ucierpi na skutek innych okoliczności (np. w wyniku pożaru, epidemii, wycieku toksyn), to MG (mistrz gry) pisze, ile punktów winniśmy odjąć swojej postaci.

*Pancerz: czyli dodatkową odporność, jaką zapewnia specjalny ubiór (kamizelka, kask, ochraniacze na łokcie, kolana i krocze itp.) lub naturalna powłoka ochronna niektórych zmechanizowanych. Maksymalna ilość pancerza wynosi 100 punktów. Zmechanizowani, którzy posiadają specjalny pancerz ochronny lub są w całości zbudowani z metalu, próg punktowy mają przesunięty do 130. Jeśli nasza postać posiada rękę, nogę lub jakąś inną, zmechanizowaną część ciała, którą mogła by się osłonić przed ciosem, otrzymuje max 15 punktów. Osoba w całości opancerzona - 30 punktów na start. Zaś wszyscy inni 0 punktów.

*Siła: siła fizyczna; siła uderzenia i zadawanie ciosów.

*Wytrzymałość: wytrzymałość naszej postaci na różne czynniki zewnętrzne takie jak: ciosy, strzały, zeskakiwanie z dużych wysokości, podniesiona odporność na działanie różnych wirusów, bakterii i skrajnych temperatur, dłuższe wstrzymywanie oddechu.

*Zwinność: dzięki niej postać ma zwiększoną możliwość na wykonywanie akrobacji podczas walki, unikania ciosów i strzałów, może szybciej biegać i wyżej skakać. Poza tym przy zeskakiwaniu z dużej wysokości postać otrzymuje zmniejszone obrażenia.

*Spostrzegawczość: dzięki niej postać szybciej może zauważyć nadchodzące niebezpieczeństwo, przewidywać niektóre zachowania innych, a co za tym idzie, odpowiednio na nie reagować.

*Inteligencja: punkty inteligencji pomagają rozwiązać zagadki, wspomagają zdobywanie wiedzy i usprawniają postać w ogólnym funkcjonowaniu podczas misji czy eventu.

*Wiedza: określa stopień posiadanej wiedzy przez naszą postać, pomaga w zaawansowanej obsłudze wysokiej technologii i w użytkowaniu wiedzy naukowej.

*Charyzma: poziom naszej charyzmy pomaga w wielu werbalnych sztuczkach w grze. Dzięki niej gracz może łatwo kogoś oszukać, okraść, wyłudzić pieniądze lub jakiś przedmiot, przekonać strażnika, żeby go wpuścił do strzeżonego miejsca lub wyciągnąć od kogoś cenne informacje.

*Zdobyte przedmioty: rzeczy, które zdobyliśmy podczas misji. Możemy je sprzedać, bądź też zostawić dla własnych potrzeb. Pamiętajmy jednak, by nie nosić wszystkich przedmiotów przy sobie, gdyż obniży to naszą sprawność podczas gry!




Arrow Dodatkowe PD dla poszczególnych ras :

[ Ludzie ] Człowiek to jednostka najbardziej rozwinięta umysłowo. To właśnie oni stworzyli zmechanizowanych i całe Chrono City więc dostają promocyjną pulę punktów:
+2 do inteligencji oraz +2 do wiedzy.

[ Zmechanizowani ] Ta jednostka polega głównie na sile i zwinności. Dzięki mechanicznym częściom jest ona stawiana na pierwszym miejscu. Tak więc wszyscy zmechanizowani dostają:
+2 do siły oraz +2 do zwinności.

[ Dzieci Nocy ] Najbardziej specyficzna grupa, ponieważ, mimo że nadal są ludźmi, nie są tak słabi jak oni. Śmiało mogą dorównywać sprawnością fizyczną niejednemu zmechanizowanemu, lecz bardziej skupili się jednak na wiedzy i wykorzystaniu jej we własnych celach. Dzieci nocy otrzymują od nas więc:
+2 do sprawności +1 do wiedzy i +1 do siły.

[ Symbial ] Rasa ta posiada wiele atutów. Jednak pragnę wyróżnić dwa, zasadnicze.
Siła +2 ze względu na to, że dzięki obcemu organizmowi Symbial jest znacznie silniejszy od przeciętnego człowieka. Oraz +2 dla pancerza. Jak wynika z opisu rasy, owy grzyb rogowacieje dając tym nam swoistą tarczę ochronną. (W polu 'Pancerz' należy zwyczajnie wpisać '2').

[ Rasy Specjalne ] Dodatkowe punkty dostajemy od administracji po
akceptacji waszej rasy (postaci) specjalnej.
Będą one adekwatne do waszych predyspozycji zawartych w KP. Zwykle jest to dodatkowe 6 PD.


Exclamation Dodatkowe punkty możemy dodać sobie tylko i wyłącznie
w wyznaczonych miejscach! Czyli jeśli nasza rasa dostała +2 do
siły to tam te punkty musimy umieszczać!






_______________________________

Question W razie niejasności lub jakichkolwiek pytań, proszę o pisanie pod tym postem.
Powrót do góry Go down
 
System PD oraz Statystyki postaci
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zaklepane Wyglądy Postaci
» Nowe możliwości ! PD oraz Statystyki.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
K.A.R.A. 4 :: «Info o Grze»-
Skocz do: