IndeksGalleryFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 WASZE pomysły na grę!

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: WASZE pomysły na grę!   Czw Sty 31, 2013 9:23 pm

Masz pomysł na nową lokację? Usprawnienia dla forum? Podziel się tym z nami, a z pewnością rozpatrzymy każdy pomysł.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Travis McCrimmon
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 22
Reputation : 4

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sro Lut 20, 2013 9:44 pm

Jako stary erpegowiec i weteran forumowych erpegów, muszę zwrócić uwagę na to, że przydałaby się mechanika, ale regulamin sugeruje, że takowa się tworzy, więc nie narzekam Smile

Ale mam dość konstruktywny pomysł - jakiś temat na pytania związane z grą? Plus taki, żeby można się było podzielić opiniami na jej temat? Very Happy Bo chętnie bym napisał, że mi się pomysł bardzo podoba. I mam kilka pytań Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sro Lut 20, 2013 9:54 pm

Co do pierwszego, nie do końca wiem co masz na myśli.

A jeśli chodzi o temat związany z grą jest u nas w offtopie "pomoc" w którym takie tematy można zakładać jeśli chcecie porozmawiać (: Fakt ,faktem że głównie chodzi tu o problemy z grą, więc zastanawiam się więc nad zrobienie podforum dla wolnych tematów o grze...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Travis McCrimmon
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 22
Reputation : 4

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sro Lut 20, 2013 9:59 pm

Chodzi mi o coś, co będzie jasno mówić o zdolnościach postaci. Znaczy, są umiejętności a moje postać i tak w walce będzie nogą, ale żeby i tak nie było konfliktów kto jest silniejszy, a kto nie Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sro Lut 20, 2013 10:06 pm

a to masz na myśli (: Tak już pracujemy nad tym właśnie (:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Travis McCrimmon
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 22
Reputation : 4

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Czw Lut 21, 2013 11:50 am

Dobra, bo nagle mnie złapała wena, forum mi się podoba, mam parę pomysłów jak można je usprawnić.

Pomocniczy MG

Pomysł ten narodził mi się w głowie, gdy uświadomiłem sobie jak wygląda ten świat i jaki zawód ma moja postać Very Happy bo widzicie, podoba mi się ten świat, podoba mi się klimat, podoba mi się moja postać. Ale on nie będzie działać, jeśli postaci nie będą miały czegoś do roboty, a MG (nawet jeśli jest kilkoma osobami) nie może ogarnąć WSZYSTKICH graczy, tym bardziej jeśli na forum zaroi się od ludzi. Do tego lepiej, żeby MG zajmował się poważnymi przygodami, ogólną fabułą uniwersum, a nie drobnymi queścikami ubarwiającymi świat i postaci.

Stąd mój pomysł.

Większość placówek w których można pracować ma postaci wyżej postawione. Byłbym za tym, by tym osobom dać nieco więcej uprawnień do wpływania na świat - szczególnie, jeśli grają mniej bojowymi postaciami, które nie mogą sobie po prostu pomyśleć "Hej, pójdę powalczyć z potworkami w strefie XXI". Moim zdaniem, te postaci powinny mieć możliwość prowadzenia jakichś pomniejszych przygód związanych ze swoim zawodem. Jakiś wysoki archiwista może zlecić innym postaciom szukanie artefaktów, bo dostał cynk że takowy jest gdzieś w niższych częściach strefy II. Naukowiec może poprosić o pomoc w badaniach - czy jako uczestnictwo w niebezpiecznym eksperymencie, czy szukanie elementów maszyny/substancji do badań.

Mówię to, bo ja chętnie bym coś takiego prowadził, ale nie chciałbym być MG, bo chciałbym uczestniczyć ogólnie w fabule - nie po to zrobiłem postać, która chce zmienić świat na lepsze Very Happy jeśli Adminostwu spodobałaby się ta propozycja, byłbym gotów opracować zasady na jakich tacy pomocniczy MG mogliby prowadzić te przygody bez naruszania planów głównego MG (np. musieliby najpierw wysyłać do niego projekt przygody by sprawdzał, czy nie narusza jakichś planów, nie mógłby zabijać postaci bez pozwolenia MG i tak dalej).

"Crafting"

Głównie dla postaci takich jak naukowiec, mechanik... Ale moim zdaniem i strateg! Oto mój pomysł - podobnie jak w powyższym przypadku, dotyczy on głównie mniej bojowych profesji. Bo te bojowe mają ten bonus, że w bezpośrednim starciu mają większe szanse + zajmują się głównie akcją, więc maja kupę zabawy. Trzeba zwiększyć zabawę płynącą z mniej bojowych postaci, które na takich pbfach mają bardzo duży potencjał!

Otóż moim pomysłem są takie swego rodzaju... Solowe (albo i nie!) przygody bez MG, polegające na "craftingu". Nie chciałem nazwać tego konkretnie przeprowadzaniem badań czy tworzeniem przedmiotów, bo to moim zdaniem powinno dotyczyć wszelkich projektów na większą skalę. Np.:
- Tworzenie wynalazków.
- Projektowanie większych maszyn.
- Projekty społeczne, polityczne (dla przywódców, na przykład usprawnianie transportu, takie tam)
- Misje militarne
- I inne...

Dotyczyłoby to wszystkiego, co nie może być osiągnięte natychmiast, jak w większości przygód. Chodzi o rozciągnięte w czasie projekty fabularne. Powinno to wyglądać (moim zdaniem) w następujący sposób:

1. Dany gracz śle MG swój pomysł (powinien być rozbudowany, wytłumaczyć co postać chce osiągnąć, sposób na to i [u]oczekiwany[/b] efekt - można to łatwo sformalizować, dać konkretny szablon takiego projektu)

2. MG określa jaki czas trzeba na to poświęcić. Mówię tutaj o przeciągu dni albo nawet miesięcy (jeśli projekt jest NAPRAWDĘ wielki w rodzaju stworzenia statku kosmicznego) i tłumaczy, czego postać do tego potrzebuje. To mogą być surowce, specjaliści, etc.

3. Gracz w tym czasie musi jako postać:
a) Zdobyć surowce (MG może podpowiedzieć gdzie i jak) co może wiązać się z przygodami, handlem i tym podobnymi.
b) Opcjonalnie znaleźć pomoc (przekonać innych graczy by pomogli w projekcie)
c) Ładnie opisywać jak robi to co robi, jak wprowadza w życie projekt.

4. Jeśli inny gracze by się w to zaangażowali, powinni mieć możliwość wpłynięcia w jakiś sposób na projekt. Oczywiście jak i czy w ogóle to zależy od tego ile projektant im powie. Tutaj byłby jeden z elementów losowych - inni gracze mogą nieźle nabruździć.

5. MG monitoruje cały czas proces wprowadzania projektu w życie. Jeśli zobaczy, że gracze go olewają, projekt może nie wyjść. Jeśli popełniają jakiś błąd, powinien opisywać jak coś idzie nie tak. W przypadku politycznych projektów - powinien na bieżąco mówić, jaka jest opinia publiczna na ten temat. Można by stworzyć specjalne tematy prywatne dla projektów, gdzie byłyby pisane sprawozdania, sprawdzane czy osiagnięto cele. Ale prawda jest taka, że MG mógłby tylko się przyglądać i mówić "okej/musisz zrobić to i to" i patrzeć jak gracz się wysila Very Happy to fajne, bo gracze mieliby dużą wolność, sami sobie (i innym) zapewnialiby rozrywkę, mieli o czym pisać, a MG musiałby to tylko monitorować.

6. Na koniec MG sprawdziłby, czy wszystko zostało dobrze osiągnięte i wprowadziłby projekt w życie. Wynalazek stałby się przedmiotem gracza (rozprzestrzenienie go to kolejny projekt), projekt polityczny wszedłby w życie, misje militarne miałyby swoje odzwierciedlenie w świecie, badania przyniosłyby określone wnioski i tak dalej. Czasem projekt który poszedł świetnie może mieć negatywne odzwierciedlenie w świecie, dlatego już na poziomie projektowania trzeba by się mocno zastanowić. Moim zdaniem powinno to wyglądać tak, że gracz pisze jaki jest efekt jego projektu, a MG na podstawie tego jak dobrze mu szło może coś dodać/zmienić. Mimo wszystko gracz miał najwięcej roboty i powinien mieć jakąś nagrodę. Wiele powinno zależeć od typu projektu.
a) Efekt politycznych powinien być opisany przez MG, ale gracze zaangażowani w niego powinni przyjąć pewną "perspektywę" czyli podejście ludzi do tego projektu. MG może napisać, że próba wprowadzenia monarchii się nie udała, ale gracz zaangażowany w projekt może powiedzieć "... ale popularna stała się myśl o centralizacji władzy, co odbiło się na innych organizacjach". To fajne, bo wielu zaangażowanych w polityczny projekt graczy może świetnie współpracować, żeby osiągnąć jakąś swoją osobistą agendę Very Happy
b) Efekt militarnych jest prosty - sukces misji, ale MG opisuje konsekwencje. Może nawet nie opisywać, może tylko wziąć je pod uwagę i konsekwencje wyjdą na jaw poprzez dalsze działania MG.
c) Efekt wynalazku oczywisty - jest zrobiony, ale MG może powiedzieć jakie usterki ma prototyp, efekty uboczne i tak dalej.
d) Efekt badań naukowych jest bardziej złożony - Gracz powinien napisać co odkrył, czego się dowiedział (żeby gracze mieli wpływ na świat) i wtedy MG powinien powiedzieć czy to cała prawda, czy nie Very Happy czy można się dowiedzieć więcej. Może też coś dodać konkretnego, jeśli chce, żeby gracz odkrył jakąś związaną z fabułą prawdę. MG powinien też dać listę zagadnień do jakich doprowadziło badanie. Np. gracz badał naturę mutacji Dzieci Nocy. Jako efekt dał "Dzieci Nocy powstały w wyniku sztucznych zmian". MG powie "Tak, ale skąd te zmiany się wzięły? Kto do nich doprowadził?". Odda to rzeczywistość nauki - każda odpowiedź daje kolejne pytania Very Happy

Tak naprawdę można by stworzyć wtedy rangę Sędziego - gracz który odciążyłby MG i zajmowałby się (poza grą) osądzaniem i monitorowaniem Projektów, robieniem jakichś sesji powiązanych z nimi (szukanie surowców, handel, fragmenty misji militarnych...)

Pomniejsi NPC

Na koniec drobna sprawa. Każdy może mieć jedną postać, jasne. Ale ta postać ma... Bo ja wiem, przybocznych. Rodzinę. Dzieci albo rodzeństwo. Może pozwolić graczom na posiadanie takich pomniejszych postaci? Jak jest się jakąś szychą - niech się ma ochroniarza. Taka postać mogłaby tylko pomagać, ewentualnie pełnić fabularną funkcję i możliwość "rozdwojenia się" postaci (niektórzy mają ochotę popisać w kilku miejscach na raz, będą mieli opcję, tylko innymi postaciami), dla miłujących się w projektach byliby dodatkowymi specjalistami i tak dalej Very Happy MG mógłby jako nagrodę za coś dawać możliwość posiadania pomniejszego NPCa, na przykład.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vex
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 11
Reputation : 2

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sob Lut 23, 2013 12:20 pm

No więc tak. Chciałem zwrócić uwagę na to że podczas rejestracji są dwa punku Numer GG, które są oznaczone gwiazdką i oba trzeba wypełnić xD.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sob Lut 23, 2013 12:56 pm

Vex napisał:
No więc tak. Chciałem zwrócić uwagę na to że podczas rejestracji są dwa punku Numer GG, które są oznaczone gwiazdką i oba trzeba wypełnić xD.

Zauważyłam to, jednak w taj chwili nie mam czasu zajrzeć w opcji i znaleźć powód dla którego się to zdublowało :C Jednak w najbliższym czasie naprawie to.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sob Lut 23, 2013 12:58 pm

Travis McCrimmon napisał:
Dobra, bo nagle mnie złapała wena, forum mi się podoba, mam parę pomysłów jak można je usprawnić.

Pomocniczy MG

Pomysł ten narodził mi się w głowie, gdy uświadomiłem sobie jak wygląda ten świat i jaki zawód ma moja postać Very Happy bo widzicie, podoba mi się ten świat, podoba mi się klimat, podoba mi się moja postać. Ale on nie będzie działać, jeśli postaci nie będą miały czegoś do roboty, a MG (nawet jeśli jest kilkoma osobami) nie może ogarnąć WSZYSTKICH graczy, tym bardziej jeśli na forum zaroi się od ludzi. Do tego lepiej, żeby MG zajmował się poważnymi przygodami, ogólną fabułą uniwersum, a nie drobnymi queścikami ubarwiającymi świat i postaci.

Stąd mój pomysł.

Większość placówek w których można pracować ma postaci wyżej postawione. Byłbym za tym, by tym osobom dać nieco więcej uprawnień do wpływania na świat - szczególnie, jeśli grają mniej bojowymi postaciami, które nie mogą sobie po prostu pomyśleć "Hej, pójdę powalczyć z potworkami w strefie XXI". Moim zdaniem, te postaci powinny mieć możliwość prowadzenia jakichś pomniejszych przygód związanych ze swoim zawodem. Jakiś wysoki archiwista może zlecić innym postaciom szukanie artefaktów, bo dostał cynk że takowy jest gdzieś w niższych częściach strefy II. Naukowiec może poprosić o pomoc w badaniach - czy jako uczestnictwo w niebezpiecznym eksperymencie, czy szukanie elementów maszyny/substancji do badań.

Mówię to, bo ja chętnie bym coś takiego prowadził, ale nie chciałbym być MG, bo chciałbym uczestniczyć ogólnie w fabule - nie po to zrobiłem postać, która chce zmienić świat na lepsze Very Happy jeśli Adminostwu spodobałaby się ta propozycja, byłbym gotów opracować zasady na jakich tacy pomocniczy MG mogliby prowadzić te przygody bez naruszania planów głównego MG (np. musieliby najpierw wysyłać do niego projekt przygody by sprawdzał, czy nie narusza jakichś planów, nie mógłby zabijać postaci bez pozwolenia MG i tak dalej).

"Crafting"

Głównie dla postaci takich jak naukowiec, mechanik... Ale moim zdaniem i strateg! Oto mój pomysł - podobnie jak w powyższym przypadku, dotyczy on głównie mniej bojowych profesji. Bo te bojowe mają ten bonus, że w bezpośrednim starciu mają większe szanse + zajmują się głównie akcją, więc maja kupę zabawy. Trzeba zwiększyć zabawę płynącą z mniej bojowych postaci, które na takich pbfach mają bardzo duży potencjał!

Otóż moim pomysłem są takie swego rodzaju... Solowe (albo i nie!) przygody bez MG, polegające na "craftingu". Nie chciałem nazwać tego konkretnie przeprowadzaniem badań czy tworzeniem przedmiotów, bo to moim zdaniem powinno dotyczyć wszelkich projektów na większą skalę. Np.:
- Tworzenie wynalazków.
- Projektowanie większych maszyn.
- Projekty społeczne, polityczne (dla przywódców, na przykład usprawnianie transportu, takie tam)
- Misje militarne
- I inne...

Dotyczyłoby to wszystkiego, co nie może być osiągnięte natychmiast, jak w większości przygód. Chodzi o rozciągnięte w czasie projekty fabularne. Powinno to wyglądać (moim zdaniem) w następujący sposób:

1. Dany gracz śle MG swój pomysł (powinien być rozbudowany, wytłumaczyć co postać chce osiągnąć, sposób na to i [u]oczekiwany[/b] efekt - można to łatwo sformalizować, dać konkretny szablon takiego projektu)

2. MG określa jaki czas trzeba na to poświęcić. Mówię tutaj o przeciągu dni albo nawet miesięcy (jeśli projekt jest NAPRAWDĘ wielki w rodzaju stworzenia statku kosmicznego) i tłumaczy, czego postać do tego potrzebuje. To mogą być surowce, specjaliści, etc.

3. Gracz w tym czasie musi jako postać:
a) Zdobyć surowce (MG może podpowiedzieć gdzie i jak) co może wiązać się z przygodami, handlem i tym podobnymi.
b) Opcjonalnie znaleźć pomoc (przekonać innych graczy by pomogli w projekcie)
c) Ładnie opisywać jak robi to co robi, jak wprowadza w życie projekt.

4. Jeśli inny gracze by się w to zaangażowali, powinni mieć możliwość wpłynięcia w jakiś sposób na projekt. Oczywiście jak i czy w ogóle to zależy od tego ile projektant im powie. Tutaj byłby jeden z elementów losowych - inni gracze mogą nieźle nabruździć.

5. MG monitoruje cały czas proces wprowadzania projektu w życie. Jeśli zobaczy, że gracze go olewają, projekt może nie wyjść. Jeśli popełniają jakiś błąd, powinien opisywać jak coś idzie nie tak. W przypadku politycznych projektów - powinien na bieżąco mówić, jaka jest opinia publiczna na ten temat. Można by stworzyć specjalne tematy prywatne dla projektów, gdzie byłyby pisane sprawozdania, sprawdzane czy osiagnięto cele. Ale prawda jest taka, że MG mógłby tylko się przyglądać i mówić "okej/musisz zrobić to i to" i patrzeć jak gracz się wysila Very Happy to fajne, bo gracze mieliby dużą wolność, sami sobie (i innym) zapewnialiby rozrywkę, mieli o czym pisać, a MG musiałby to tylko monitorować.

6. Na koniec MG sprawdziłby, czy wszystko zostało dobrze osiągnięte i wprowadziłby projekt w życie. Wynalazek stałby się przedmiotem gracza (rozprzestrzenienie go to kolejny projekt), projekt polityczny wszedłby w życie, misje militarne miałyby swoje odzwierciedlenie w świecie, badania przyniosłyby określone wnioski i tak dalej. Czasem projekt który poszedł świetnie może mieć negatywne odzwierciedlenie w świecie, dlatego już na poziomie projektowania trzeba by się mocno zastanowić. Moim zdaniem powinno to wyglądać tak, że gracz pisze jaki jest efekt jego projektu, a MG na podstawie tego jak dobrze mu szło może coś dodać/zmienić. Mimo wszystko gracz miał najwięcej roboty i powinien mieć jakąś nagrodę. Wiele powinno zależeć od typu projektu.
a) Efekt politycznych powinien być opisany przez MG, ale gracze zaangażowani w niego powinni przyjąć pewną "perspektywę" czyli podejście ludzi do tego projektu. MG może napisać, że próba wprowadzenia monarchii się nie udała, ale gracz zaangażowany w projekt może powiedzieć "... ale popularna stała się myśl o centralizacji władzy, co odbiło się na innych organizacjach". To fajne, bo wielu zaangażowanych w polityczny projekt graczy może świetnie współpracować, żeby osiągnąć jakąś swoją osobistą agendę Very Happy
b) Efekt militarnych jest prosty - sukces misji, ale MG opisuje konsekwencje. Może nawet nie opisywać, może tylko wziąć je pod uwagę i konsekwencje wyjdą na jaw poprzez dalsze działania MG.
c) Efekt wynalazku oczywisty - jest zrobiony, ale MG może powiedzieć jakie usterki ma prototyp, efekty uboczne i tak dalej.
d) Efekt badań naukowych jest bardziej złożony - Gracz powinien napisać co odkrył, czego się dowiedział (żeby gracze mieli wpływ na świat) i wtedy MG powinien powiedzieć czy to cała prawda, czy nie Very Happy czy można się dowiedzieć więcej. Może też coś dodać konkretnego, jeśli chce, żeby gracz odkrył jakąś związaną z fabułą prawdę. MG powinien też dać listę zagadnień do jakich doprowadziło badanie. Np. gracz badał naturę mutacji Dzieci Nocy. Jako efekt dał "Dzieci Nocy powstały w wyniku sztucznych zmian". MG powie "Tak, ale skąd te zmiany się wzięły? Kto do nich doprowadził?". Odda to rzeczywistość nauki - każda odpowiedź daje kolejne pytania Very Happy

Tak naprawdę można by stworzyć wtedy rangę Sędziego - gracz który odciążyłby MG i zajmowałby się (poza grą) osądzaniem i monitorowaniem Projektów, robieniem jakichś sesji powiązanych z nimi (szukanie surowców, handel, fragmenty misji militarnych...)

Pomniejsi NPC

Na koniec drobna sprawa. Każdy może mieć jedną postać, jasne. Ale ta postać ma... Bo ja wiem, przybocznych. Rodzinę. Dzieci albo rodzeństwo. Może pozwolić graczom na posiadanie takich pomniejszych postaci? Jak jest się jakąś szychą - niech się ma ochroniarza. Taka postać mogłaby tylko pomagać, ewentualnie pełnić fabularną funkcję i możliwość "rozdwojenia się" postaci (niektórzy mają ochotę popisać w kilku miejscach na raz, będą mieli opcję, tylko innymi postaciami), dla miłujących się w projektach byliby dodatkowymi specjalistami i tak dalej Very Happy MG mógłby jako nagrodę za coś dawać możliwość posiadania pomniejszego NPCa, na przykład.


Oh Travis, przeczytam to później, mam nadzieję że się nie obrazisz. Terminy mnie gonią w pracy dlatego może to wyglądać że trochę się lenię, przepraszam :C W marcu powinnam to ogarnąć na spokoju.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vex
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 11
Reputation : 2

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sob Lut 23, 2013 2:40 pm

Jest jeszcze jedna sprawa, którą chciał bym poruszyć a mianowicie spożywanie alkoholu przez Sarcosów. Może niech nie wpływa on niszcząco na ich szkielet, lecz daje wzmocnione efekty przez łączenie się z płynem G. Innymi słowy taki Sarocs wypije cztery razy mniej niż normalny człowiek a będzie całkowicie "zalany". Szczerze mówiąc to trochę smutne że nie wolno im pić.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Travis McCrimmon
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 22
Reputation : 4

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sob Lut 23, 2013 10:19 pm

Smutne, ale w życiu rzadko jest pięknie. Kto wie, może niektóre Sarcosy będa wolały zachlać się do końca życia niż bawić w życie po apokalipsie. Ja to uważam za ciekawy aspekt tej rasy Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vex
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 11
Reputation : 2

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Nie Lut 24, 2013 9:56 pm

Właśnie wpadł mi do głowy kolejny pomysł związany z pewną sprawą a mianowicie podpisami, które można uzupełniać dopiero po 7 dniach od zarejestrowania na forum (Chodzi o pełne linki.). W serwisie forumpl można wstawiać kody bbcode w polach profilu więc czemu nie zrobić pól: Odnośnik do karty postaci, oraz Galeria, gdzie można by było wstawić linki do avatarów czy właśnie do kp, a także pola typu Aktualny Ubiór bądź Ekwipunek. Wydaje mi się to być dużo wygodniejsze.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Wto Mar 05, 2013 9:17 am

Travis McCrimmon napisał:
Dobra, bo nagle mnie złapała wena, forum mi się podoba, mam parę pomysłów jak można je usprawnić.

Pomocniczy MG

Pomysł ten narodził mi się w głowie, gdy uświadomiłem sobie jak wygląda ten świat i jaki zawód ma moja postać Very Happy bo widzicie, podoba mi się ten świat, podoba mi się klimat, podoba mi się moja postać. Ale on nie będzie działać, jeśli postaci nie będą miały czegoś do roboty, a MG (nawet jeśli jest kilkoma osobami) nie może ogarnąć WSZYSTKICH graczy, tym bardziej jeśli na forum zaroi się od ludzi. Do tego lepiej, żeby MG zajmował się poważnymi przygodami, ogólną fabułą uniwersum, a nie drobnymi queścikami ubarwiającymi świat i postaci.

Stąd mój pomysł.

Większość placówek w których można pracować ma postaci wyżej postawione. Byłbym za tym, by tym osobom dać nieco więcej uprawnień do wpływania na świat - szczególnie, jeśli grają mniej bojowymi postaciami, które nie mogą sobie po prostu pomyśleć "Hej, pójdę powalczyć z potworkami w strefie XXI". Moim zdaniem, te postaci powinny mieć możliwość prowadzenia jakichś [...]

Travis, chyba naprawde jesteś wybitnym naukowcem, bo twoje pomysły bardzo mi się podobają! Very Happy
W końcu ogarnęłam co zechciałeś mi podsunąć i muszę przyznać że pomysł z 'craftingiem' zapewne zostanie wprowadzony. To bardzo fajny i mało problemowy sposób na urozmaicenie graczom gry. Pomysł z NPC również mi się podoba. Zobaczymy w przyszłym czasie, jak to rozgryźć by płynnie funkcjonowało w świecie KARA:) Dziękuję pięknie za OGROMNĄ pomoc Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Wilk
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 19
Reputation : 1

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Nie Kwi 14, 2013 10:30 pm

Trzy małe wilcze propozycje:

1. Można dodać w profilu pole "obrażenia". Naszło mnie tak bo podejrzewam, że niedługo moja postać mocno oberwie.

2. Statystyki można by wrzucić w profilową KP bo widzę, że świeci pustkami, a nie rozciągałaby profilu aż tak bardzo.

3. Można by zrobić takie małe Karty Informacyjne (choć to też można wrzucić do profilowej KP) gdzie byłyby króciutki opis postaci i reputacja - każdy jakąś w mieście ma, zwłaszcza jeśli czyniłby dużo złego/dobrego. Niektórzy dzięki dokonaniom mogliby być w mieście rozpoznawalni. ; 3

--------

4. Ogólne - Messages and e-mails - Konfiguracja - Topics title length : zmniejszamy, nie będzie wtedy problemów z za krótkimi tytułami tematów.

5. Ogólne - Forum - Security - Unauthorize members with less than a week registration to post external links and emails - dzięki temu nowi nie będą musieli czekać 7 dni na dodanie linku.

6. Ogólne - Forum - Security - Unauthorize subscriptions made with the most commonly used spam usernames. - dzięki temu forum nie będzie pokazywało przy rejestracji, że nick jest zajęty mimo tego, że takiego nicku w bazie nie będzie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sro Kwi 17, 2013 9:29 am

1. Obrażenia są na bieżąco odejmowane przez MG (czyli punkty życia).
2. Rozwiń swoją myśl, bo nie do końca rozumiem o co Ci chodzi. W dodatku nie widzę gdzie ty masz pustki : (
Punkt 3 mi się podoba i szczerze się nad nim zastanowię >:3 Dziekuję~

co do 4, 5 i 6 to... BOMBA @_@ ale 4 już dawno naprawiłam :3
Co do tamtych dwóch nie miałam pojęcia więc - dzię-ku-je-my <3 <3 <3
Zaraz się biorę za poprawy :3
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Sro Kwi 17, 2013 9:45 am

Admin napisał:
1. Obrażenia są na bieżąco odejmowane przez MG (czyli punkty życia).
2. Rozwiń swoją myśl, bo nie do końca rozumiem o co Ci chodzi. W dodatku nie widzę gdzie ty masz pustki : (
Punkt 3 mi się podoba i szczerze się nad nim zastanowię >:3 Dziekuję~

co do 4, 5 i 6 to... BOMBA @_@ ale 4 już dawno naprawiłam :3
Co do tamtych dwóch nie miałam pojęcia więc - dzię-ku-je-my <3 <3 <3
Zaraz się biorę za poprawy :3

Zrobione Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Wilk
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 19
Reputation : 1

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Czw Kwi 18, 2013 3:08 pm

Profilowa Karta Postaci to to, co pod nazwą "Character sheet" (tego nazwę też można zmienić, jakby co) kryje się w profilu.

A obrażenia miałem na myśli fabularne. Żeby z daleka wiedzieć czy np. ktoś ma małą "żywotność" bo mu magiczne robale wnętrzności zjadają czy urwaną nogę. Tzn. sam sobie to do podpisu dodałem, więc to może też jest rozwiązanie. xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Jake Walker
Początkujący
Początkujący
avatar

Liczba postów : 30
Reputation : 0

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Czw Kwi 18, 2013 7:30 pm

Wilk napisał:
Profilowa Karta Postaci to to, co pod nazwą "Character sheet" (tego nazwę też można zmienić, jakby co) kryje się w profilu.

A obrażenia miałem na myśli fabularne. Żeby z daleka wiedzieć czy np. ktoś ma małą "żywotność" bo mu magiczne robale wnętrzności zjadają czy urwaną nogę. Tzn. sam sobie to do podpisu dodałem, więc to może też jest rozwiązanie. xD

Chciałbym nawiązać do wypowiedzi Wilka Smile Ma racje, może chociażby wpisywać to w opis, tak jak to zrobił.
Poprawi to realia fabularne i ciekawiej będzie Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Echo Mei
Dobry gracz
Dobry gracz


Liczba postów : 187
Reputation : 0

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Czw Kwi 18, 2013 7:33 pm

Jake Walker napisał:
Wilk napisał:
Profilowa Karta Postaci to to, co pod nazwą "Character sheet" (tego nazwę też można zmienić, jakby co) kryje się w profilu.

A obrażenia miałem na myśli fabularne. Żeby z daleka wiedzieć czy np. ktoś ma małą "żywotność" bo mu magiczne robale wnętrzności zjadają czy urwaną nogę. Tzn. sam sobie to do podpisu dodałem, więc to może też jest rozwiązanie. xD

Chciałbym nawiązać do wypowiedzi Wilka Smile Ma racje, może chociażby wpisywać to w opis, tak jak to zrobił.
Poprawi to realia fabularne i ciekawiej będzie Very Happy

Skoro taka solidarka to ja też podpiszę się pod wypowiedzią wilka xD
Bardzo ciekawy pomysł.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Tony
Nowy
Nowy
avatar

Liczba postów : 18
Reputation : 0

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Nie Maj 26, 2013 2:55 pm

Taki mój mały pomysł. Dodanie pola profilowego ,,Fabuła" w tym polu dawało, by się krótki opis tego co aktualnie robimy na fabule np. Siedzi w klubie (Nazwa klubu). To, by w pewnym stopniu ułatwiło zorientowanie się, gdzie jest jaka postać.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 271
Reputation : 11

PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   Nie Maj 26, 2013 3:34 pm

Tony napisał:
Taki mój mały pomysł. Dodanie pola profilowego ,,Fabuła" w tym polu dawało, by się krótki opis tego co aktualnie robimy na fabule np. Siedzi w klubie (Nazwa klubu). To, by w pewnym stopniu ułatwiło zorientowanie się, gdzie jest jaka postać.

Ok w porządku, podoba mi się - dodam Very Happy
dziękuję Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: WASZE pomysły na grę!   

Powrót do góry Go down
 
WASZE pomysły na grę!
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wasze pomysły
» Wasze pomysły
» Nie wiem jak to nazwać, bo nie mój pomysł. Czyli tańsze zaklęcia.
» Mały salon
» Opuszczony domek na drzewie

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
K.A.R.A. 4 :: «Ogłoszenia»-
Skocz do: